En we zijn live!

Zo! Het is zover. Na maanden van overleg, ontwerpen, bouwen, maken van inspirerende foto-shoots en bezinning is het vandaag dan eindelijk zover.
We zijn trots op onze site! Met ons nieuwe concept “Vereniging Zonder Zorgen” hopen we heel wat verenigingen wendbaarder te maken en continuïteit voor de toekomst te kunnen bieden. Scroll gerust eens door de pagina’s en heeft u trek in een bakje koffie: Onze koffiemachine maalt graag voor u!

Vereniging Zonder Zorgen (VZZ) is een feit; een initiatief van Buvoo om haar doelgroepen actief te kunnen gaan bereiken, te weten: branche-, beroeps- en ondernemersverenigingen.

Buvoo ondersteunt praktijkhouders, trainers en docenten en middels Vereniging Zonder Zorgen nu ook specifiek verenigingen. Vanaf vandaag start de campagne met het live gaan van de website www.verenigingzonderzorgen.nl  Alex van Balen van Buvoo is enthousiast en legt uit:

“Vereniging Zonder Zorgen is een onderdeel van Buvoo dat zich specifiek heeft ingericht op het uit handen nemen van alle mogelijke processen binnen een vereniging. Het bestuur kan besluiten om e.e.a. binnen de vereniging te gaan professionaliseren, maar het kan ook zo zijn dat bepaalde taken gewoonweg te veel tijd kosten, of niet lekker lopen. Het maakt niet uit om welk proces het gaat: Vereniging Zonder Zorgen ondersteunt of neemt uit handen.  ‘U de inhoud, wij de rest’  “

Buvoo (Bureau voor Organisatie Ondersteuning) ondersteunt al 7 jaar verschillende organisaties, bestaat uit een team van uiterst kundige en gemotiveerde medewerkers en heeft zich de afgelopen 7 jaar alle facetten van verenigingsondersteuning eigen gemaakt. Dit varieert van financieel tot secretarieel, van bestuursondersteuning tot meedenken in automatisering en van websitebeheer tot (congres) projectmanagement.