Nieuw: Lidmaatschap DNA!

Met ingang van september 2016 is Buvoo lid geworden van De Nederlandse Associatie. Een vereniging die zich inzet voor de professionalisering van o.a. beroepsverenigingen, federaties en ledenorganisaties. DNA biedt haar leden een platform waar ze elkaar kunnen ontmoeten, kennis kunnen delen en elkaar kunnen inspireren. Desiree van Balen van Buvoo geeft aan: “Als bureau voor organisatie ondersteunende diensten hebben wij bewust voor dit lidmaatschap gekozen. Op deze manier staan wij dichtbij onze doelgroep en kunnen wij een bijdrage leveren aan het ontwikkelen en delen van kennis in het verenigingslandschap”.

Buvoo is opgericht door Desiree van Balen in 2009 en ondersteunt (beroeps)verenigingen en onafhankelijke docenten en trainers bij hun werkzaamheden. Diensten die Buvoo levert zijn o.a.: secretariële en administratieve ondersteuning, bestuursondersteuning, ondersteuning vereniging events & workshops en met Buvoo Advies hebben wij een sparringpartner voor u in huis op het gebied van organisatie advies. Alex van Balen helpt u graag bij het structureren en optimaliseren van uw processen.

Kortom; Buvoo is een fullservice bureau ter ondersteuning van uw organisatie! Buvoo ontzorgt waardoor u tijd overhoudt voor de inhoud. Meer informatie over ons bureau vindt u op www.buvoo.nl of wilt u liever een persoonlijker gesprek, neem dan contact met ons op voor een afspraak.